Η στροφή στα ελληνικά προιόντα
Η στροφή στα ελληνικά προιόντα
Ο Ρεπόρτερ
[inline:px.jpg]
`Οπως και στα σπίτια μας προσαρμοστήκαμε στα νέα οικονομικά δεδομένα,οι `Ελληνες
Αρχίζουμε να συνηδητοποιούμε ότι και για τη χώρα η έξοδος από την κρίση μπορεί να
Επιτευχθεί μόνο εάν αρχίσουμε να καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε.`Ελληνες της διασποράς
Αλλά και ομάδες καταναλωτών “εντός”,ξεκινούν εκστρατείες στροφής στα ελληνικά προιόντα.
Τα ξενοδοχεία προτείνουν,επιτέλους,στους ξένους επισκέπτες τους ελληνικό πρωινό,με
Πρώτες ύλες και συνταγές από την εκάστοτε περιοχή.
Οι προσπάθειες μοιάζει ήδη να αποδίδουν.Το πρώτο επτάμηνο του 2011,η αύξηση των
Εξαγωγών ελληνικών προιόντων απέφεραν πάνω από 12 δις ευρώ,ενώ η τάση “ψωνίζω
Ελληνικά” αρχίζει να αποτυπώνεται και σε έρευνες.Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του
Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών,οι `Ελληνες καταναλωτές
Σε ποσοστό 57% ψωνίζουν και με βάση την προέλευση των προιόντων,μετά φυσικά την
Ποιότητα και την τιμή.