Το ταξικό σχόλειο
[inline:scl.jpg]
Ο προσανατολισμός της εκπαίδευσης μιάς χώρας φαίνεται από τον τρόπο διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών,
των θρησκευτικών,της έκθεσης και της ιστορίας.Μέσα από τα μαθήματα αυτά ο άνθρωπος είτε θα γίνει κύριος του
εαυτού του (πολίτης) είτε υπήκοος εξαρτώμενος από τους κομματικούς διαξιφισμούς και τις πιστωτικές κάρτες.
Δυστυχώς στην Ελλάδα,ο εκπαιδευτικός διεθνισμός θριαμβεύει.Οι καθηγητές από τα αθάνατα κείμενα των
αρχαίων ελληνικών διδάσκουν μόνο γραμματική και συντακτικό (άντε και καμμιά αόριστη ηθικολογία) χωρίς να
μπαίνουν στο κόπο να διδάξουν τον ορθολογισμό των συγγραφέων που επέτρεψε την φυλή μας να γίνει ο
δάσκαλος της οικουμένης.Τα θρησκευτικά μας τέλειωσαν λόγω πολυπολυπολιτισμού.`Εγιναν προαιρετικό μάθημα
κι όταν διδάσκονται μεταφέρονται στο νού του νέου ως θρησκευτικός συγκρητισμός.Το μάθημα της `Εκθεσης
διαχέεται με τέτοιο τρόπο ώστε οι νέοι να συμβιβαστούν χωρίς πολλά-πολλά με τον διεθνισμό,τον νεοφιλελευθε
ρισμό και τον άκρατο καταναλωτισμό.Η δε ιστορία διδάσκεται με τέτοια μορφή (όταν διδάσκεται και δεν γίνονται
καταλήψεις) ώστε ο `Ελληνας να ντρέπεται για την καταγωγή του και για τους ένδοξους αγώνες των προγόνων
του για την εφαδική ενοποίηση της Ελλάδος.
Κοινώς το σύστημα,ξένο και εγχώριο,δεν προετοιμάζει τα ελληνόπουλα για αστούς νοικυραίους,μα για ξεπεσμένους εργάτες των stage.Χωρίς γνώση κανείς δεν μπορεί να ανέβει κοινωνικά και ο πιο εξυπνότερος.Μοιραία
χάνει και τα κεκτημένα του.
Νεκτάριος Κατσιλιώτης
Ιστορικός-Εκδότης