Το πρόβλημα των μαζικών μέσων μεταφοράς
[inline:lo.jpg]
Πάντα υπήρχε το πρόβλημα,αλλά τον τελευταίο καιρό έχει παραγίνει.Αναφερόμαστε στο καυτό ζήτημα των μαζικών μεταφορών.
Δεν θα σταθούμε μόνο στο ακριβό εισητήριο (0.60 cents είναι ακριβά για ένα άνεργο ή εργάτη),αλλά κυρίως στο μείζον θέμα της μη
Ύπαρξης αρκετών θέσεων για να κάθονται οι άνθρωποι.Είναι τραγικό σε ώρα αιχμής το μεσημέρι ή στα μέσα του απογεύματος
Να βλέπεις ηλικιωμένους και άρρωστους με φλεβίτιδα να είναι υποχρεώμενοι να στέκονται πολλή ώρα όρθιοι και να υποφέρουν.
Φυσικά υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να διεισδύσουν και κλεφτρονία της πιάτσας στοχεύοντας να αρπάξουν κάποιο πορτοφόλι.
Η λύση του προβλήματος είναι να τριπλασιαστεί ο αριθμός των λεωφορείων ώστε να μειωθεί η τιμή του εισητηρίου,να πάψουν
Να υπάρχουν τόσοι όρθιοι σ’ένα αστικό και τα μέσα μαζικής μεταφοράς να έρχονται τάχιστα στην ώρα τους ώστε να μην ύπαρχουν
Καθυστερήσεις στα επαγγελματικά ραντεβού των ανθρώπων.
`Εχουμε την πεποίθηση ότι η νέα δημοτική αρχή της Θεσσαλονίκης θα συνεργαστεί στενά με την κυβέρνηση ώστε μέσω ειδικών
ευρωπαικών προγραμμάτων για την τοπική ανάπτυξη των αστικών κέντρων,θα μπορούσουν να βρούν τους πόρους για την αγορά
των λεωφορείων.`Ετσι θα λυθεί ένα μεγάλο μέρος του κυκλοφοριακού και θα πάψουν οι πολίτες να ταλαιπωρούνται.
Νεκτάριος Κατσιλιώτης
Ιστορικός-Εκδότης