Τα προβλήματα της μέσης εκπαίδευσης
Τα προβλήματα της μέσης εκπαίδευσης
Τριαντάφυλλος Μηταφίδης
[inline:sc.jpg]
Εμείς οι εκπαιδεύτικοι μάταια αναζητούσαμε στις “δώδεκα λεοφόρους του πολιτισμού” του
Πομπώδους “προγράμματος πολιτιστικής δράσης” την παραμικρή αναφορά στα άθλια σχολικά
Διδακτήρια με τις επικίνδυνες αμιοντολαμαρίνες,τις αποθήκες και τα ανήλιαγα υπόγεια,όπου
Στοιβάζονται πολλοί από τους μαθητές μας!
Ακόμη και με τη θεωρητική κατασκευή 350 αιθουσών το χρόνο στην περιοχή της Θεσσαλονίκης,η λύση του προβλήματος της σχολικής στέγης μόνο στη “δημογραφική γήρανση”
Του πληθυσμού και στη διαροή μαθητών μπορεί να ελπίζει.
Η ιστορική κραυγή-παρακαταθήκη των εξεγερμένων “Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία” θα ηχεί ως τραγική ειρωνεία.Τη στιγμή που έχουν δημιουργηθεί όλοι οι υλικοί όροι για να γεφυρωθεί το
Χάσμα ανάμεσα στη χειρωνακτική και τη διανοητική έργασια,το δημόσιο σχολείο φυτοζωεί από τα αποφάγια του κρατικού προυπολιγισμού και οι λειτουργοί της παιδείας αντιμετωπίζουν την
“Ξύλινη γλώσσα” και τις αλχημείες της “δημιουργικής λογιστικής” των κυβερνήσεων.
Δεν αγωνιζόμαστε για ένα σχολείο φιλανθρωπικό ίδρυμα,με χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών,που θα λειτουργεί ως άλλοθι για τον κοινωνικό αποκλεισμό και την κοινωνία των “πολλών ταχυτήτων”.Αγωνιζόμαστε για ένα νέο σχολείο,με ίσες ευκαιρίες,κύτταρο δημιουργίας και πολιτισμού.Για ένα σχολείο ανθρωποκεντρικό,ανοιχτό στην κοινωνία.