Ο καλός καγαθός
[inline:kl.jpg]
Το αδιέξοδο της παγκοσμιοποίησης στην διαχείριση της καθημερινότητας των
Πολιτών (χρεωμένη νοικοκυριά,ροπή προς το έγκλημα,αύξηση των καταθλι
Πτικών,υπερβολική στροφή των νέων στον υλισμό) οδήγησε ξένα και
Ελληνικά Think Tank στη μελέτη και εφαρμογή της αρχαίας ελληνικής
Φιλοσοφίας που ήταν υπεύθυνη για τη δημιουργία της πρώτης κοινωνίας
Που συνδύαζε την δημοκρατία με την υπεράσπιση των πατρώων εδαφών.
Πάρα πολλοί ερευνητές στέκονται στην έννοια του «καλού καγαθού» γιατί
Αυτός ο τύπος ανθρώπου ήταν το κλειδί για την πνευματική και υλική ευημερία
Της κλασικής Αθήνας.
Σύμφωνα με τον ορισμό των αρχαίων Ελλήνων ο «καλός καγαθός» είναι ο
Πολίτης που έχει τεχνικές επιδεξιότητες ώστε να έχει επίδοση στον επαγγελματικό
Του βίο και ικανότητες στο αμύνεσθαι περί πάτρης,αλλά και τέτοιο ηθικό κόσμο
Που του επιτρέπει να παλεύει με τις αντιξοότητες και να συμφιλιώνει τα «θέλω»
Του με τα «πρέπει» της πολιτείας ώστε να μπορεί να λειτουργήσει αρμονικά στο
Κοινωνικό σύνολο.
Σε εποχή μηδενισμού και ακραίου σκεπτικισμού,όπου δημιουργούνται υβρίδια
Υπηκόων που παρατάνε εύκολα τους στόχους τους επειδή δεν αντέχουν τον
Ανταγωνισμό και την κριτική,είναι επείγουσα ανάγκη το σχολείο και τα ΜΜΕ
Να διαμορφώσουν «καλούς καγαθούς» ώστε να πάψει ο στείρος ηδονιστικός
Ατομικισμός και όλοι μαζί να λειτουργήσουμε ως μια πειθαρχημένη ομάδα
Ώστε να βγούμε από το τέλμα της μετριότητς και του υπερκαταναλωτισμού.
Νεκτάριος Κατσιλιώτης
Ιστορικός-Εκδότης