Λάθος συμπεριφορά
[inline:kf.jpg]
Πηγαίνεις στην καφετέρια να πιείς το ποτό και να δείς τον αγώνα με
Την λατρευτή σου ομάδα.Εκεί όμως συναντάς μια ψυχρή συμπεριφορά.
Η σερβιτόρα,ντυμμένη εργατικά,σε κοιτάει με μια υποχθόνια κακία και
Σε θέλει να μάθει,νοθρά και απρόσιτα,τι να παραγγείλεις.Εσύ τι λές τι ζητάς
Και εκείνη,επιστρέφει και σου φέρνει την παραγγελία με ύφος βαρύ,λες και
Σου κάνει χάρη ή την επιβαρύνεις.
Αυτές οι καφετέριες,δυστυχώς,δεν έχουν μέλλον.Η σερβιτόρα είναι η βιτρίνα
Της και,ανάλογα με την συμπεριφορά της,ο πελάτης μένει ή φεύγει.Αν δει
Επαναλβανόμενη ψυχρή ως εχθρική στάση από το προσωπικό νιώθει ότι
Είναι ξένος στο χώρο και δεν ξαναέρχεται στη καφετέρια.Αυτό να το
Προσέξουν οι ιδιοκτήτες γιατί η μαζική φυγή θα φέρει και κάθετη πτώση
Των εσόδων.
Νεκτάριος Κατσιλιώτης
Ιστορικός-Εκδότης